תוכן עניינים

אני יודע כי ניסיתם כבר הכל אך כדאי לקרוא בעיון ולהבין איך אנו מטפלים ולמה אנו מומחים בהפגת ומניעת כאב. טיפול בכאב הוא מדע והוא המומחיות שלנו !

טיפול בכאב מצריך יותר מידע ונסיון רב, הוא מצריך הבנה של תהליכים פיזיים ורגשיים אותם עובר המטופל ובהם חייו מתמצים בעת כאב. במרפאה אנו חווים את הצורך הזה יום יום ומלווים אתכם לפתרון מלא, פיזי, רגשי ומנטלי.

מה זה אומר? תוכלו לקרוא בקישורים אלו…

או שתוכלו להקשיב לראיון עומק (כ 40 דקות)
בו תקבלו המון מידע על טיפול בכאב….

גישת השיקום האורטופדי – הגישה הטיפולית בה בחרנו להתמחות גם מהיותה המוצלחת והיעילה ביותר להפגת ומניעת כאב אך גם כי מאחוריה עובדות ומחקר מדעי. טיפול בכאב.

מדע הפגת הכאב – הטיפול בהפגת ומניעת כאב אינו משהו שיש לבצעו בערך או כמעט. יש להבין את הכאב, יש להבין את התהליכים הגורמים לו ויש לדעת איך לטפל בכל אלה. טיפול בכאב הוא תהליך. הפגת כאב היא מדע !!!

ניהול הכאב – כלי חשוב בו אנו משתמשים על מנת לשנות את החיים עם כאב לחיים בו הכאב קיים אך לא מנהל אותנו עד שנסיים את הטיפול בהפגתו. טיפול בכאב ללא כלי זה אינו שלם.

גורמי כאב – סביבנו ובחיינו קיימים גורמי כאב שאנו יכולים להמנע מהם בקלות, אם רק יראו לנו איך. במרפאה אנו ניתן לכם את כל הגורמים שיכולים להיות רלוונטיים לסבל שלכם וחשוב מכך, איך להמנע מהם. טיפול בכאב חייב להתחיל בהבנת אורחות חייך.

מיתוסים על כאב – טיפול בכאב כמו החיים עימו עמוסים במידע שחלקו רציני והאחר מיותר. על מנת לעשות סדר בידע מבלבל זה ריכזנו את עיקרי המיתוסים על הכאב.

 

המלצות ועדויות מטופלים – אחד הפרמטרים החשובים הוא מי עומד לטפל בך. מעבר לנסיון ולידע ישנו האדם עם יכולותיו הבין-אישיות והרגישויות שבו לראות ולאבחן את מקור הכאב. טיפול בכאב הינו גם אקט רגשי ולשם כך צירפתי לקט קצר של עדויות והמלצות.